ساعت کاری از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
تهران_ جنت آباد جنوبی
0912-1036693
ساعت کاری از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
0912-1036693
تهران جنت آباد جنوبی
جستجو

لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران

لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران

 اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای خدمات لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران هستید، حتما ادامه این مطلب را بخوانید، چرا که این مطلب در انتخاب درست یک دندانساز با تجربه و در نهایت اصلاح هر چی بهتر دندان های شما، می تواند به شما کمک کند. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین دندان سازهای تهران اشاره خواهیم کرد.

تکنسین های لابراتورهای دندان سازی برخلاف موارد دیگر به یک رشته شغلی تعلق دارند. این کار به شدت به فناوری و هنر متکی است. اما برخلاف طراحی گرافیکی، به کمی مهارت نیاز دارد و از زیر شاخه های پزشکی است. اگر خودتان می خواهید یک تکنسین لابراتور دندان سازی شوید، باید بدانید که این کار به مجموعه ای کاملاً خاص از مهارت ها و ویژگی های خاص شخصیتی نیاز دارد. بعضی از آن ها قابل یادگیری و توسعه هستند و بعضی دیگر، ذاتی ترند. همه نمی توانند یک تکنسین عالی لابراتور دندان سازی شوند، اما برای کسانی که دارای ویژگی های خاصی هستند (که در ادامه مقاله گفته می شود) هستند، می تواند یک حرفه راضی کننده باشد.

ویژگی های یک تیم حرفه ای لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران:

  • غرایز هنری و خلاقیت

خلاقیت و داشتن غرایز هنری مهمترین فاکتور در این زمینه می باشد. تمام وظیفه یک تکنسین ماهر حمایت از دندانپزشکان با فناوری آزمایشگاهی است که در درجه اول شامل تولید تاج ها و پل های کاملاً ساخته شده است. این کار خط مونتاژ نیست، تکنسین لابراتور دندان سازی بودن اغلب شبیه مجسمه سازی است. چرا که دندان های هر بیمار با دیگری متفاوت است و روزانه دندان های یکسان تولید نمی شود.

  • جزئی گرا بودن و توجه به جزئیات

دندان ها مانند اثر انگشت هستند و باید هر قطعه با شخصیت خاص خود خلق شوند. دندان ها برجستگی و شیار دارند، با این وجود باید به راحتی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.  کوچکترین شیار یا زاویه می تواند از مناسب قرار گرفتن تاج جلوگیری کند.

البته زیبایی مناسب دندان ها نیز به درک دقیق دندان های بیمار و نقص آن ها نیاز دارد تا لبخند شما زیبا و طبیعی به نظر برسد. شما می توانید این زیبایی را از تیم حرفه ای اسپید بخواهید.

  • درک و شناسایی دقیق رنگ ها

هنگام کار بر روی پروژه های دندان پزشکی، تکنسین لابراتور دندان سازی باید قادر به ساخت قطعات متناسب با رنگ دندان های هر بیمار باشد. طیف رنگ در کار دندان پزشکی گسترده است، بنابراین برای ایجاد کار خوب، او باید بتواند رنگ های منحصر به فرد هر دندان را ببیند و عینا همان را بسازد.

دندان ها فقط سفید نیستند. آن ها در سایه های مختلفی وجود دارند، و یک تکسین لابراتور دندان سازی متبحر باید کوچک ترین تفاوت ها را تشخیص دهد. آن ها دندان های ساخته شده را تا حد ممکن با دندان اصلی مطابقت می دهند.

  • تمرکز و هماهنگی

از آن جا که کار یک تکنسین لابراتور دندان سازی بسیار پیچیده است، پس به مقدار قابل توجهی مهارت و هماهنگی چشم و دست نیاز دارد. او به طور مداوم از تعداد زیادی ابزار، مواد ویژه و برنامه های رایانه ای استفاده خواهید کرد. البته این کار را می توان از طریق تکرار و تمرین یاد گرفت.

  • پیشرفت کاری مداوم

تکنسین های لابراتورهای دندان سازی باید با تغییر وسیع علم دندان پزشکی خود را هماهنگ کنند و رو به پیشرفت باشند. تحولات، روش ها و فناوری جدید این زمینه را در حال پیشرفت نگه می دارد.

اگر می خواهید یک تیم حرفه ای لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران پیدا کنید که فناوری های به روزی دارند حتما از تیم لابراتور دندان سازی اسپید کمک بخواهید.

لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران

معرفی چند لابراتور دندان سازی دارای مجوز در غرب تهران:

1_ لابراتور دندان سازی اسپید

خدمات: ساخت پروتزهای متحرک، ساخت دندان مصنوعی ژله ای، ساخت تخصصی انواع پلاک، ساخت دستگاه های ارتودنسی، اصلاح رشد فکی

آدرس: جنت آباد جنوبی، بالاتر از میدان چهارباغ، پلاک 177 ساختمان فراز

تلفن: 44485822_ 021 ، 09121036693

2_ لابراتور پروتز دندان کیمیا

خدمات: ساخت دندان مصنوعی، ترمیم عیوب دندان مصنوعی، ساخت پروتز برای لثه های تحلیل رفته

آدرس: محله اکباتان، شهرک اکباتان، فاز 2، بلوک 4، ورودی 3، طبقه همکف، واحد 505

تلفن: 44632047_ 021

3_ لابراتور دندان سازی آذر دنتال

خدمات: دندان سازی، ساخت دندان با لثه نرم، ساخت دندان با لثه ژله ای

آدرس: منطقه 10، محله کارون، جنب داروخانه آناهیتا، پلاک 696، واحد 1

تلفن: 66024813_ 021

4_ لابراتور دندان سازی بختیاری

خدمات: دندان سازی

آدرس: محله جی، قزوین، خیابان 16 متری امیری، خیابان رویایی، پلاک 78

تلفن: 66691037_ 021

مقالات مرتبط
۴ نظر
امیرحسین

مقاله بسیار جالبی بود

مدیر سایت

زنده باشید بزرگوار

Alir

سلام من کنکوری هستم و یه سوال ازتون داشتم
میخاستم راجب این رشته و لول و درآمدش ازتون سوال کنم
اگه امکانش هست یه توضیح بدید چون بنظرم رشته جالب و با پرستیژیِ

مدیر سایت

سلام دوست عزیز
برای قبولی در این رشته رتبه زیر ۴ هزار کشوری نیاز هست و درآمد این شغل با توجه به تجربه و ظرافت کار دندانساز از ۲۰-۳۰ تومان به بالا هست
امیداریم موفق باشید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *